Teaser Tuesdays #4

A je to tu, již čtvrtý teaser! Jsem strašně ráda, že jsem to ještě dnes stihla, ale teď mám fakt honičku a zítra taky. No, ale teď odložme problémy stranou a náhlédněme do jedné úžasné (alespoň pro mě) knihy.

Od spisovatelky Huntley Fitzpatrick jsem již četla Můj život u sousedů (mimochodem letos vyjde pokračování - už pro Vás chystáme novinky, trochu opožděně, ale přeci! :D). Můj život u sousedů byla úžasná kniha (až bude re-reading, tak dám recenzi) a tak jsem si tuhle knihu prostě nemohla odepřít :D Sice jsem teprve na začátku, ale to nevadí. Tak jdeme na to...

Viv si změří podmračeného Nica, máchne rukou směrem k vodě a potom živě zatleská: "Tsk šup, kluci, do vody s váms. Zchladit horký hlavy. Všichni."          (str. 339)

"Bacha, stojí tu sekačla," varuje mě, zatímco mě proškoleným pohybem provádí okolo. Vypadá to, jako bychom tančili. Potom otevře dveře. Bez klíče.         (str. 251)

Doufám, že se Vám dnešní teaser líbíl. Četli jste tuto knihu? Nebo nějakou knihu od této autorky? Napiště nám vaše pocity do komentářů ;)

Vaše _Myška_

 

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek