Teaser Tuesdays #7

Tak, jsem zase zpátky. Naposledy jsem přidávlaa článek k unboxingu s tím, že mi přišla nová knížka a protože jsem hrozně hodná a nechci vás trápit, tak udělám teaser právě z této knížky. Pokud jste to někdo nečetl a tím pádem vůbec nemáte tušení, o co se jedná. Tak se jedná o knihu Umění předstírat. Zatím vřele doporučuju, protože je vážně úžasná, ale o tom více až v recenzi. Takže, jdeme na to!

1.) ,,Ne." Odstrčí mě, oči rozšířené rozčilením. ,,O tom ani neuvažuj, kamaráde." Vyplázne jazyk, postaví se, aby se protáhla a můj pohled bezděčně sklouzne podél jejího těla. (str. 76-77)

2.) Aly se posadí vedle mě a křičí: ,,Karo, do toho!" Tím zase přivábí můj pohled. Moje rozohněná představivost vykouzlí představu, ve které mě ve vodě pevně objímá svými opálenými stehny, a pomalu se dostáváme do vedení. (str. 75)

Takže, ten výběr...taky vám to takhle bez toho dalšího obsahu připadá trochu úchylné? Abyste věděli, v té knížce to vypadá trochu jinak. U toho prvního to prostě nějak vypline z textu a ve druhém hrají na schazování do vody, takže asi tak...

Vaše Kate

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek