Unboxing #3

Ahojda, ani nevíte, jak hrozně jsem šťastná. Abyste věděli, tak hrooooooozně moc, protože mi právě přišla jedna úžasná knížka přímo z CooBoo a to se prostě nedá vyjádřit slovy.

Tak na začátek by asi chtělo říct, že knížku mi poslali díky tomu, že jsem vyhrála Víkendovku (pro ty z vás, co nevědí, co to je, tak je to ta nejbožejší soutěž od Albatrosu) a vybrala jsem si tudíž jednu knížku, kterou jsem si přála. Zatím vám neřeknu jakou, to se dozvíte až nakonec.

Předání bylo trochu kostrbaté, protože jsem musela běžet ze šestého patra paneláku, abych mohla dodávku převzít a nemusím říkat, že když se ozval zvonek, vystřelila jsem ze dveří a následně i vysprintovala schody zpátky do bytu. Pak začala už rozbalování.

A tadá! Umění předstírat. Doufám, že bude tak skvělá, jako byl její popis a nehorázně se na ní těším. Měla i silné konkurenty jako například Skleněný trůn, Rudou královnu, Půlnoční korunu a tak dále... 

Ale myslím, že jsem si zvolila dobře...

Vaše Kate

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek